Chuva não novamente!

In sem se odločila, da nadgradim post :)
Kljub temu da se vreme spet kisa, je bil dan sončno obarvan. Jaz sem se sicer bolj posvetila temu, zakaj ljudje ne maramo dežja.

Prva misel, ki me je prešinila, ko sem zaslišala kaplje dežja na oknu, "Pa ne že spet, ta dež! :S" Med potjo do centra pa sem se posvetila zgornjemu dejstvu. Dobrih pet tednov, se študentje v Vili Real nismo imeli zgovarjati o ničemer tako pomembnem, kot pa o tem, da že 5 debelih tedno lije kot iz škafa in da je mraz, kot v Sibiriji.Pa je posijalo sonce, temperature so narasle, vsi smo bili takoj boljše volje, čeprav priznam, da me je vročina rahlo utrudila.



Po dežju.

Dež pravzaprav sploh ni slaba stvar. Po mesecu in še nekaj deževja, je končno začelo vse okrog zeleneti, cveteti... Mi pa se pritožujemo, spet dežuje, nič ni za početi. Ja, ali pa samo ne znamo več plesati po dežju in skakati po lužah? 


Pred dežjem.


Priljubljene objave