korita Mostnice

Včeraj, ko so v vodo dokončno padli načrti o perfektnem vikendu, sem po dolgournem spanju, valjanju po postelji in jutranje-popoldanskih obveznostih zajahala svojo Raketo in jo mahnila proti Stari Fužini. Na cesti GUŽVA za popi%&#"! Do Vorančkojce ves čas vožnja za tujimi regist'rskimi, ki niso vedele kam. V glavnem pleha preveč, jaz pa v Mostnico.


Za družbo sem s police pobasal Fotkiča, da vidim, kako mi uspe v objektiv ujeti vodo.











 






Mostnica, biser svoje vrste. Obiskovalcev, tujih in domačih, veliko. Najbolj šokanten prizor, kopanje v prelepem ledenem tolmunu, HALO?!. Ni mi bilo jasno ali vidim prav ali me slučajno spet bodejo leče. Prav zares, ljudje v kopalkah in do pasu v vodi. Sicer se v koritih Mostnice izvaja soteskanje, pa vseeno ali je res treba vsak malo lepši tolmunček sprobati?!


Uspelo mi je nekaj super fotk, dan pa je bil preveč lep, da bi mi ga lahko kdo pokvaril.










Slonček
 








 




Priljubljene objave