About Today's Society

Rada sem v družbi in kvalitetno izkoriščam čas s prijatelji ob palačinkah na debelo namazanih z nutello ;), na klopci ob jezeru ali pa samo za klopjo na faksu. Kjerkoli, kadarkoli, pač rada klepetam, se smejim in družim. Navezovanje stikov mi tudi ni tuje, čeprav to včasih počnem na svoj način. Ni mi problem pogovarjati se z D., ki mi gre, iskreno, včasih res že pošteno na jetra. Kaj čem tak je (za kar ni sam kriv), sicer brihten in včasih tudi zabaven in takega ga sprejemam, je pač drugačen od mene, od nas ostalih. 

Drugačnost
Skrb vzbujajoči so oni, ki jim je pod častjo, da bi ti za dober dan rekli vsaj "O", če je že "Živjo." preveč, ko se takole že ravno vsak dan vidimo. Lahko se trudiš z njimi vsak dan, pa te bodo še vedno gledali kot pritlikavca, ki jim ne seže niti do gležnjev, kaj šele do kolen. Taisti mi res cefrajo živčne končiče. Nisem toliko psihologa in nisem preveč družbosloven tip človeka, da bi lahko podajala strokovno mnenje o teh stvareh, ampak včasih se res vprašam: Zakaj?! Večkrat zna biti res moteče. Samo predstvljam si, da sem v družbi in zaradi ene same osebe se počutim majhnega kot mravlja in popolnoma nepomembnega. Pa se ne bi smela! Pa smo tam. Ker pride do groznega nelagodja, se umaknem. In se vprašam, je to res najbolje kar lahko storim? Zakaj se pustim sprovocirati? Ali je vredno izgubljati energijo za eno osebo, ki jo imaš tako ali tako že pouhn kufr in ki se samo zaradi tistih 5 cm zdi višja? Včasih se splača. Ne samo zato, da ji daš vedeti, da sploh ni tako oh in sploh, kot si to sama interpretira in da s tal pobereš tisto samozavest, ki ti je prej padla iz žepa. 
Krepljenje samozavesti. Kdo pa se ne počuti džeka, če si upa provocirati za brezveze, nekoga dajati v nemar in s tem sebe potiskati tja gor nekam v tri krasne? Samo zato, da bi začutil nekaj tako imenovanega adrenalina, ker se boji višine in se ob tem počuti veličastnega in super pomembnega?
 
Prijateljici
Konec koncev smo samo ljudje. Ljudje, ki ga sem pa tja kdaj kiksnemo. Eni to ugotovijo, drugi nosijo s sabo namesto modnih dodatkov, ali pa kar zraven njih. Kdaj se bomo naučili, da se svet ne vrti samo okoli nas, okoli ene osebe, ampak se vrti sam po sebi, s svojim namenom, zaradi sebe?

Priljubljene objave