Tura avanturA

Prazniki so mimo, novo leto je zamenjalo staro, vse je super, samo sneg se nekaj kuja. Novoletnih zaobljub nisem pisala, razmišljala sem da bi jih, pa jih nisem. Še nekaj omejitev več, ne tega se ne grem. Imam občutek, da bo to leto uspešno, ali pa je samo nekaj takega v zraku, da mi daje tak občutek. Morda pa je krivo to, da čez slab mesec letim na Portugalsko in večkrat ko pomislim na to, me prevzame prav poseben val navdušenja. 

- do sedaj in res se je že veselim. Vse je že v polni pripravljenosti, da odletim. Lažem. Napisati moram še nekaj seminarskih nalog, predstaviti projektno nalogo, narediti nekaj manj kot 5 izpitov in potem lahko grem. Ja, čaka me še veliko dela. Ampak odločila sem se, da stisnem jezik med zobe, AU! Ne, ne, da stisnem samo zobe in pospravim s temi formalnostmi, ki jim pač ne bom ušla.
O vseh dogodivščinah, ki me čakajo približno 2 362 km stran, bom poročala tule gor. Zato pa imam blog, da še kaj napišem, pa tudi zato, da ne bo treba domov vsakemu posebej pošiljati e-mailov. :P

Torej letos nazdravljam na novosti, nove kraje, nove ljudi. Naj bo leto res novo!


Priljubljene objave