EUFORIA INICIAL

Vse je v polnem teku. Čas mojega odhoda se z vsakim dnem bliža. Jaz pa niti nimam časa, da bi uspela biti nervozna. Učnega gradiva je še kar nekaj za obdelat, tako da nimam niti časa misliti na to, kaj bo, če kaj ne bo šlo tako kot bi moralo vsaj približno iti. Sicer pa, ko me kdo vpraša, če me že kaj stiska, ja me, še posebej zato ker ravno omenja, da imam časa samo še slab teden.
Točno tako, čez slab teden odletim na drugo stran Evrope, na portugalsko zemljo. Deželo avanturistov, pomorščakov, nogometa, vina, temperamenta in še kaj bi se našlo. Najbrž me je ravno ta pestrost pritegnila, da sem se odličila zanjo, puščam pa se presenetiti, kako bo zares tam. Držim pesti na najboljše. :)

Po pravici povedano, komaj čakam in mislim, da domače bolj skrbi kako bo z mano, kot pa mene. Kje boš spala, kaj boš jedla, kako se boš pa sporazumevala, če ne znaš portugalsko? Zato sem zorganizirala prijatelje, da so me oborožili s priročniki o Portugalski, slovarji, celo knjižico Portuguese for Dumies sem dobila, tako da mislim, da bom že nekaj sklamfal skupaj. Ja, rojstni dnevi včasih pridejo prekleto prav. Po svoje še najbolj čakam, da se vsedem na letalo in začutim tisti evforijo, ki jo sedaj doživljam samo kadar imam čas, tega pa nimam na pretek.

Nastanjena bom v mestu Vila Real na severu Portugalske, uro vožnje z javnim prevoznim sredstvom iz nogometno znanega mesta Porto. Vila Real se nahaja v vinorodni pokrajini, v kateri je poleg vina atrakcija reka Douro.
Malce za poskušino, kako pa bo, pa v prihodnjih dneh kaj več. Do takrat pa ... :)


Priljubljene objave