VILA REAL

Pred približno enim tednom sem prispela v portugalsko mestece Vila Real, kjer bom približno pol leta študirala. Mesto, kar sem ga uspela videti je zelo zanimivo, precej drugačno, prav tako tudi pokrajina. Na sploh vse je drugače. Najvrjetneje bom najprej začela pogrešati apnenec, saj ga tu nimajo, imajo pa granit, ki vsebuje veliko kremena in se na soncu blešči. Veliko je bora, pomaranč in limon, tako da že planiramo rabutanje, ko le te dozorijo - upam samo, da niso kakšne okrasne vrste.

Vila Real





To na sliki so ribe. Prideš, pobrskaš in vzameš tisto, ki ti je všeč :)
Spoznala sem že kar precej Erasmus študentov, s katerimi bom ustvarjala in delila izkušnje v naslednjih mesecih. Predvsem so to študentje iz Poljske, Španije, Turčije, Litve, Latvije, skrartka iz cele Evrope. In ja, mislim, da vse kaže na to, da bom na koncu bolje obvladala poljščino kot pa portugalščino. :P Sicer pa portugalščino aktivno vadim v trgovinah, kjer za enkrat, na žalost z Jeleno (cimra, ki je prav tako iz Slovenija in študira isto smer kot jaz) vedno pristaneva :(. Pa seveda stavek, ki sem se ga naučila preden sem prispela "Uma cerveja por favor" pride prav, da malo pofrajarim na kakšni Erasmus zabavi, ki jih je za razliko z novogoriškimi zabavami neprimerljivo več.



Jezero Alvao

Obiskala sem tudi kampus, da sem se prijavila. Jutri pa, če bo šlo po sreči izvem kako je z mojim urnikom, da potem začnem ustvarjati načrte, kako čimbolje doživeti Portugalsko.




Priljubljene objave