AvtoŠtop

Kljub delu za faks, ta vikend nisem želela ostati doma, zato mi ideja, da štopamo do Guimarães-a preprosto ni dala miru. In na koncu je seveda prevladala odločitev za avanturo. Ena Slovenka, tri Poljakinje in en cilj - čimbolje izkoristiti vikend. 

Avtoštop za tiste redke dni, ko se nikamor ti ne mudi... (Tabu, Avtoštop).
S K. sva kar hitro našli prevoz do Amarante-ja in misleč, da sva v prednosti pred E. in D. sva iz radovednosti pokukali v center tega zanimivega mesta - katero mesto mi pa tu na Portugalskem sploh ni zanimivo?!

Amarante.

Rabutanje malice.

Ulice v Amarante-ju.

Na koncu sva se tu zadržali kar precej dalj časa kot sva sprva načrtovali. Stoje ob cesti, z dvignjenim kazalcem se naju je usmilil trgovec iz Guimarães-a, ki pa naju je odložil nekje na pol poti saj se je sam ustavil na obisku pri svoji bolni materi. 

Flegueiras, kjer sva s K. uštopali 3. avto.

V Flegueirasu sva kar hitro dobili zanimiv prevoz. ~ Guimarães? ~ Si. Ustavil nama je starejši gospod, ki si je potem, ko sva se usedli v njegov malce mlajši avto, prižgal cigaret. Na Portugalskem to ni čisto nič novega, saj vsi kadijo, povsod, kot Turki. Ni tako kot pri nas, kjer je prepovedano kajenje v prostorih. Se mi zdi, da pri njih protikadilski zakon sigurno ne bi bil sprejet. Pa dobro, ponudil nama je prevoz, avto in zdravje sta njegova, naj mu bo. 

Angleško ni znal, zato smo se sporazumevali bolj po butalsko in s pantomimo, kar mogoče ni bila ravno super ideja, ker smo potem malo vintalali (vijugali) po cesti. Nekako sva mu znali povedati, da sva Erasmus, kam greva, osnovne stvari pač. Ne vem pa, če sva mi2 razumeli njega. Omenjal je Belgijo, Pariz, 3 horas (vzumm - kretnja z roko > letalo, ki vzleta), Madrid, Portugal, France, Spain, Sevilla, 15 horas (bruuum - spet kretnje z roko > vožnja z avtom). Potem nam je zmanjkalo besed in naš pogovor je do Guimarães-a rahlo zamrl.

Guimarães, letos evropska prestolnica kulture. Mesto si je nekoč lastilo laskavi naziv glavnega mesta Portugalske, a ne za dolgo. Mesto ravno prav veliko in posejano s številnimi trgi. Še eno pisano portugalsko mesto.

 

 
 

Nizozemski pridih

 
Castelo de São Miguel

Razgled s Castelo de São Miguel
Iz Guimarães-a sem se nato spravila na avtobus do Vila Real, kar mi je pobralo kar nekaj živcev in še več čas. Punce bodo na poti do jutri, jaz pa sem zaradi današnjih obveznosti na žalost morala izpustiti nekaj dogodivščin :(. Glede štopanja pa lahko rečem, da stvar v družbi zna biti zelo zanimiva ;).

Priljubljene objave