Sherlock Holms na delu

Moje zdravstveno stanje preteklih dni ni ravno na dobrem glasu, zato sem se odločila, da pa le kljub svoji trmi obiščem zdravnika. Vsak Erasmus študent v Vili Real je dobil svojega tutorja, ki naj bi mu pomagal pri bivanju v Vili Real. Zato sem jaz ponucala svojo tutorko, da me odpelje k zdravniku. No in sva se dobili pred Hyper China - kitajski market, v katerem na nekaj kvadratnih metrih dobiš dobesedno vse! - in hvala bogu, da je šla z mano, ker sicer najbrž ne bi vedela kaj je narobe z mano.

V zdravstvenem domu se ni trlo ljudi, tako kot pri nas. Tudi čakalna doba ni 3 ure ali več, ampak sem bila kar precej hitro na vrsti. Še preden sem obiskala zdravnico pa sem se morala ustavit in izpolnit nekaj papirjev. In tu se moja zgodba začne. Gospe za računalnikom izročim svoje dokumente in takoj mi postane jasno, da ji zaradi neobičajne zdravstvene kartice nekaj ni jasno in zato gospa povpraša sosedo, kaj ima storiti v mojem primeru. Soseda ji prijazno pomaga in že ugotavljamo na katerem naslovu v Vili Real živim. Ker seveda jaz nimam pojma in vem samo to da živim blizu Continente-ja - supermarket, se spet oglasi soseda, da pa ona ve, kje živim, saj živi v stavbi nasproti nas in nas sem in tja opazuje skozi okno. In po prevajanju sodeč pozna naše stanovanje v nulo. V katerem nadstropju smo, kje imamo kuhinjo, da v stanovanju živi ene pet ljudi, da imamo fitnes naprave, veliko rožo ob oknu... Bilo je res smešno in kako je o tem povsem odkrito govorila. Ker če pomislim pri nas najprej zagrnemo vsa okna in potem pritajeno preverjamo kaj se dogaja pri sosedu.

Bilo je zabavno. Najbrž bomo zdaj bolj pazljivi in večkrat zagrinjali zavese, lahko da ji bomo kdaj tudi pomahali in ji zavpili boa tarde :). Kljub vsemu pa sem zapustila zdravstveni dom z virozno infekcijo in dvema škatlama zdravil, ki sta bili za moje pojme poceni. Sicer pa težko rečem, ker se bolj malo posegam po tovrstnih farmacevtskih sredstvih pri nas in moram vprašati Jeleno, če se ji 7€ zdi malo ali veliko za zdravila.

Se slišimo, ko ozdravim :P

Priljubljene objave