Boa tarde!

Da prekinem več tedenski molk ;). Ravno se ukvarjam s seminarsko o globalnem segrevanju in kužnih boleznih, pa zravn razmišljam, kako me zebe. Ja, v zadnjih tednih zelo pogrešam sonce. Še ne dolgo nazaj sem trdila, da imam rajši mraz kot vročino, zdaj premišljujem, če se ne bi raje premislila. Namreč v sobi imam tako mraz, ne le da se tenstam pod tremi dekami, spalko in kovtrom, ko diham, se pred mano vali oblak. Tudi o nabavi rokavic že razmišljam, ker ko tipkam, moji prsti trpijo. Ogrevanja pa Portugalci ne poznajo. Hja, počutim se kot da bi bila doma, na gorenjskem, kjer šparamo. In ne bodi ga treba, še kofe mi bo zmrznil.




Tako je bilo dva tedna nazaj, danes pa molim za ohladitve. Vročina se vklopi že okrog 8.00 in nabija tja do enih 18.00 potlej se pa začne počasi malo umirjat. Tudi pred soncem se kar skrivam, ker me je kar malo zapeklo in okrog hodim rdeča kot kuhan rak :P.
Tako da me daje Kanarcitožje, kjer imata K. in L. plažo 5 minut iz stanovanja, Čeprav tudi Rio Corgo ne izgleda slabo takole od daleč.

Plaža v Las Palmas.


Pisano.




Alone.




Surfs up.
Od daleč.

Morda pa en dan skočim do morja.

Priljubljene objave